Χρήσιμες οδηγίες για πρωτοετείς φοιτήτριες/τες

Βήμα 1ο: Ηλεκτρονική εγγραφή (έως και τις 20/9/2023)
Η διαδικασία ηλεκτρονικής εγγραφής πραγματοποιείται σε ημερομηνίες που ανακοινώνονται από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων. Η αίτηση εγγραφής και η δήλωση των απαραίτητων στοιχείων γίνεται με ενιαίο τρόπο για όλα τα Τμήματα και τις Σχολές των Πανεπιστημίων αποκλειστικά μέσω πληροφοριακού συστήματος του ΥΠΑΙΘ.
Η ηλεκτρονική εγγραφή γίνεται από Πέμπτη 31 Αυγούστου 2023 έως και Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2023 σύμφωνα με το Δελτίο Τύπου του ΥΠΑΙΘ που είναι διαθέσιμο εδώ.
Οι επιτυχόντες μπορούν να έχουν πρόσβαση στο Πληροφοριακό Σύστημα Ηλεκτρονικές Εγγραφές 2023 του ΥΠΑΙΘ στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://eregister.it.minedu.gov.gr.

Βήμα 2ο: Ολοκλήρωση εγγραφής
Οι νεο-εισαχθέντες (πρωτοετείς φοιτητές), αφού αρχικά πραγματοποιήσουν την ηλεκτρονική εγγραφή τους στο Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων και προκειμένου να ολοκληρώσουν τη διαδικασία εγγραφής τους, οφείλουν να καταθέσουν στη Γραμματεία του Τμήματος Ψηφιακών Συστημάτων τα παρακάτω δικαιολογητικά:

  1. Ευκρινώς εκτυπωμένη την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής που υπέβαλαν στο Υπουργείο Παιδείας
  2. Ευκρινές φωτοαντίγραφο της αστυνομικής ταυτότητας (χωρίς επικύρωση) ή του διαβατηρίου για αλλοδαπούς
  3. Μία (1) πρόσφατη φωτογραφία τύπου αστυνομικής ταυτότητας (έγχρωμη ή ασπρόμαυρη)
  4. Σε περίπτωση καταχώρισης λανθασμένων στοιχείων στην ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής, έγγραφο με το ορθό προς καταχώριση στοιχείο (π.χ. έγγραφο ΑΜΚΑ)

Τα παραπάνω δικαιολογητικά μπορούν να αποσταλούν ταχυδρομικώς/courier έως τις 22/9/2023 στην παρακάτω διεύθυνση:

Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
Σχολή Οικονομίας και Τεχνολογίας
Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων
Κτήριο Βαλιώτη, Περιοχή Κλαδά
23100, Σπάρτη

Σε κάθε περίπτωση, η Γραμματεία του Τμήματος δύναται να ζητήσει συμπληρωματικά δικαιολογητικά. 

Για τους επιτυχόντες των ειδικών κατηγοριών, ισχύουν τα δικαιολογητικά που αναφέρονται στο Δελτίο Τύπου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, που θα βρείτε εδώ.

Για την ενεργοποιήση του Ιδρυματικού σας λογαριασμού, θα ενημερωθείτε με νεότερη ανακοίνωση στην ιστοσελίδα του Τμήματος. 

Τα βήματα που θα πρέπει να ακολουθήσετε είναι τα παρακάτω:

  1. Μετάβαση στη σελίδα https://studentaccount.uop.gr για οδηγίες ενεργοποίησης του Ιδρυματικού Λογαριασμού
  2. Μετάβαση στη σελίδα https://uregister.uop.gr για να ενεργοποιήσουν τον Ιδρυματικό Λογαριασμό

Για θέματα λειτουργίας του Ιδρυματικού Λογαριασμού οι φοιτητές/τριες θα πρέπει να μπαίνουν στον σύνδεσμο https://studentaccount.uop.gr/request, να συμπληρώσουν και να υποβάλλουν αίτημα στη Τεχνική Υποστήριξη.

Η διαχείριση του κωδικού του Ιδρυματικού Λογαριασμού, πραγματοποιείται στη διεύθυνση https://mypassword.uop.gr από τον ίδιο το φοιτητή.

Υπενθυμίζεται ότι τα στοιχεία Ιδρυματικού Λογαριασμού χρησιμοποιούνται για πρόσβαση σε ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου και σε ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας.

Έναρξη μαθημάτων: Η έναρξη των μαθημάτων του χειμερινού εξαμήνου του ακαδημαϊκού έτους 2023-2024 θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 10 Οκτωβρίου 2023 (πατήστε εδώ για τη σχετική ανακοίνωση).   

Οδηγός φοιτητών: Χρήσιμος οδηγός για βασικές πληροφορίες. Διαθέσιμος σε ηλεκτρονική μορφή στη διεύθυνση: Φοιτητικά → Οδηγός Φοιτητών (πατήστε εδώ).

Ακαδημαϊκή Ταυτότητα (Πάσο): Η αίτηση υποβάλλεται ηλεκτρονικά στη διεύθυνση https://submit-academicid.minedu.gov.gr μετά από την ενεργοποίηση του Ιδρυματικού Λογαριασμού.

Δηλώσεις μαθημάτων: Με ανακοίνωση που θα ακολουθήσει θα οριστεί η περίοδος δήλωσης μαθημάτων για το χειμερινό εξάμηνο 2023-2024. Οι δηλώσεις γίνονται ηλεκτρονικά (από όλους τους φοιτητές, πρωτοετείς και παλαιότερων ετών) στο πληροφοριακό σύστημα της Γραμματείας https://unistudent.uop.gr

Δηλώσεις συγγραμμάτων: Με ανακοίνωση που θα ακολουθήσει θα οριστεί η περίοδος δήλωσης συγγραμμάτων για το χειμερινό εξάμηνο 2023-24. Οι δηλώσεις γίνονται ηλεκτρονικά στη διεύθυνση https://eudoxus.gr.

Δωρεάν σίτιση: Πληροφορίες για την υποβολή αιτήσεων για δωρεάν σίτιση και άλλα φοιτητικά θέματα, μπορείτε να αναζητήσετε στην ιστοσελίδα του Τμήματος Φοιτητικών θεμάτων του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου https://foitmer.uop.gr.

Οδηγός Σπουδών: Eίναι διαθέσιμος στην ιστοσελίδα του Τμήματος: Σπουδές → Προπτυχιακές (πατήστε εδώ).

Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας: Είναι διαθέσιμος στην ιστοσελίδα του Τμήματος: Το Τμήμα → Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας (πατήστε εδώ).


ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ

https://mail.go.uop.gr
Ιστοσελίδα που εισέρχεστε με τον ιδρυματικό λογαριασμό σας και σας παρέχει
ακαδημαϊκό mail και τα ψηφιακά εργαλεία σε Google Workspace’s της Google.

https://delos365.grnet.gr
Ιστοσελίδα που εισέρχεστε με τον ιδρυματικό σας λογαριασμό και σας προσφέρει τις ψηφιακές υπηρεσίες του office365. Το Πανεπιστήμιο έχει προμηθευτεί ετήσιες άδειες Office365, μπορείτε να εγκαταστήσετε τις εφαρμογές του Office σε μέχρι 5 υπολογιστές, 5 tablet και κινητά (περισσότερα https://di.uop.gr/images/odigies-office-365.pdf).

https://unistudent.uop.gr
Ιστοσελίδα Ηλεκτρονικής Γραμματείας στην οποία εισέρχεστε με τον ιδρυματικό λογαριασμό σας, δηλώνετε ανά εξάμηνο τα μαθήματα που θα παρακολουθήσετε, ενημερώνεστε για βαθμολογίες μαθημάτων και αιτείστε την χορήγηση βεβαιώσεων από το Τμήμα.

https://eclass.uop.gr
Ιστοσελίδα στην οποία εισέρχεστε με τον ιδρυματικό λογαριασμό σας και παρακολουθείτε τα μαθήματα του εξαμήνου που έχετε δηλώσει. Περιέχει ανακοινώσεις διδασκόντων, εκπαιδευτικό υλικό μαθημάτων, κ.λπ.

https://praktiki.uop.gr
Ιστοσελίδα η οποία ενισχύει σημαντικά την προσπάθεια σύνδεσης του Πανεπιστημίου με την αγορά εργασίας.



ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

https://wecare.uop.gr
Δομή Συμβουλευτικής και Ψυχολογικής Υποστήριξης – WeCare του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου η οποία έχει στόχο την παροχή δωρεάν υπηρεσιών συμβουλευτικής και ψυχολογικής υποστήριξης στους φοιτητές του. Η Δομή Συμβουλευτικής και Ψυχολογικής Υποστήριξης – WeCare έχει στελεχωθεί με εξειδικευμένο επιστημονικό
προσωπικό και παρέχει τις υπηρεσίες της σε προπτυχιακούς/ές, μεταπτυχιακούς/ές και διδακτορικούς/ες φοιτητές/τριες με σκοπό την καλύτερη δυνατή κάλυψη των ψυχοκοινωνικών αναγκών τους.

http://foitmer.uop.gr
To Τμήμα Φοιτητικής Μέριμνας στελεχώνεται από Ιατρικό, Νοσηλευτικό και Διοικητικό Προσωπικό και οι δράσεις του αφορούν θέματα σίτισης (αιτήσεις υποβάλλονται στο https://sitisi.uop.gr), στέγασης, προγράμματα Erasmus+ και θέματα ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης.

https://synigoros.uop.gr
Γραφείο Συνηγόρου Φοιτητή για το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου. 

http://career.uop.gr
Το Γραφείο Διασύνδεσης σε συνεργασία με τους Τμηματικούς Ακαδημαϊκούς Συντονιστές, παρέχει υποστήριξη και πληροφόρηση σε φοιτητές και αποφοίτους για θέματα: Μεταπτυχιακών Σπουδών, Υποτροφιών, Σχεδιασμού επαγγελματικής σταδιοδρομίας, Συμβουλευτικής Υποστήριξης για θέματα σύνταξης βιογραφικού σημειώματος, συνοδευτικής επιστολής και προετοιμασίας συνεντεύξεων, Παροχή Ψυχολογικής Υποστήριξης κατά τη διάρκεια των σπουδών τους.


ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

https://academicid.minedu.gov.gr
Ιστοσελίδα στην οποία εισέρχεστε με τον ιδρυματικό λογαριασμό σας και υποβάλλετε αίτηση για απόκτηση ακαδημαϊκής ταυτότητας (πάσο).

https://eudoxus.gr
Ιστοσελίδα στην οποία εισέρχεστε με τον ιδρυματικό λογαριασμό σας και δηλώνετε τα διδακτικά συγγράμματα των μαθημάτων που παρακολουθείτε.



ΠΗΓΕΣ

http://library.uop.gr
Ηλεκτρονική βιβλιοθήκη με συλλογές βιβλίων, επιστημονικών περιοδικών για την κάλυψη των εκπαιδευτικών αναγκών. Βασική μέριμνα η εξασφάλιση πρόσβασης σε πληροφοριακές πηγές.

https://www.kallipos.gr
Η πρώτη ολοκληρωμένη προσπάθεια για την εισαγωγή του ηλεκτρονικού, διαδραστικού, πολυμεσικού βιβλίου στην Ανώτατη Εκπαίδευση. 

https://opencourses.gr
Μαθήματα που διδάσκονται στα Πανεπιστήμια και είναι, ελεύθερα προσβάσιμα και δωρεάν διαθέσιμα στο Διαδίκτυο για όλους.